Re: Photoshop, corel 9

Autor: loju (loju_at_poczta.fm)
Data: wto 29 paź 2002 - 20:58:44 CET

On Tue, 29 Oct 2002 17:38:46 +0100
"Marek Z." <marek_at_marusz.mine.nu> wrote:

> Widzisz, procz lenistwa istnieje cos takiego jak komfort.

czyli Photoshop jest bardziej komfortowy niż gimp? bez sensu
dla mnie są tak samo "komfortowe"

> dobrze pracuje Ci sie na wspomnianym Gimpie - gratuluje. Mnie nie, i
> tego niestety nie mozna mi zarzucic. Zas praca jaka wlozylem, co by
> zainstalowac Photoshopa 7 na Linuxie (bez powodzenia), nie jest chyba
> dowodem lenistwa...

Mówiłem o lenistwie w kontekście braku chęci do nauczenia się interfejsu gimpa, nie instalacji Photoshopa pod wine. To po pierwsze.
Po drugie (może mylnie zakładam) jeśli ten Photoshop jest lewy to byłoby mi co najmniej głupio go używać, nie wspominając o innych konsekwencjach.

> Poza tym, pokaz swoje prace. Zobacze co moze wyjsc spod reki fana
> programu Gimp.

na potrzeby www średnio napakowanej grafą - cudów nie można się spodziewać.

Nie chcę wywoływać wojny co lepsze Photoshop czy Gimp, niech każdy używa co mu pasuje i go na to stać. Jednak - bez lewizny.

--
loju
Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663