Re: Photoshop, corel 9

Autor: Zulik (zulik_at_go2.pl)
Data: śro 30 paź 2002 - 09:09:30 CET

Photoshop jest najlepszy !!! (oczywiscie dla mnie)
a to dlatego ze go umiem i nie chce sie uczyc jakiegos gimp'a bo w
pracy mam windowsa i to sie niestety nie zmieni :(

owszem photoshop jest drogi - no ale naszczescie w mojej okolicy
piractwo chula jak wiatr po chalupie takze spoko.

no nic - zeby zakonczyc ten temat napisze tylko
niech kazdy uzywa tego co chce i bedzie dobrze

p.s.
corel 9 - to nie corel photopaint tylko mi chodzilo o Corel Draw 9