Re: Re: Odpalenie iptables Prośba

Autor: Jasiczak (jasiczak_at_alpha.net.pl)
Data: pon 21 paź 2002 - 15:58:44 CEST

> Po pierwsze : nikt nie biegał (nie wsadzaj w moje usta słów których nie
powiedziałem)
Czytaj dokładnie.
> Po drugie : postaw sobie to DHCP dla dwóch kompów i się ciesz bezmiarem
swych umiejętności administratorskich.
Dziekuję. Nawet do jednego bym to zrobił. Administrator dlatego nazywa się
administratorem, bo nie biega po końcówkach i ustawia co rusz jakieś bzdety,
tylko popijając kawę przy konsoli serwera w miarę możliwości zarządza
wszystkim zdalnie.
> Po trzecie : wymądrzasz się na liście dyskusyjnej o linuxie promując
nieudane oprogramowanie firmy dla której linux jest największym konkurentem.
Chcesz szkodzić czy pomagać?
Czyli wszystkich co z Outlooka wysyłają listy to nap do obozu. Zastanów się
chłopie co piszesz.
W chwili obecnej siedzę w firmie w której pracuję i dlatego piszę z OE.

> PS.
> A gówniarskie odzywki zachowaj dla rodziców
To Ty zaczołeś. Patrz poprzedni post.
Chrystian.

--
----