Re: Odpalenie iptables Prośba

Autor: loju (loju_at_poczta.fm)
Data: pon 21 paź 2002 - 15:18:31 CEST

On Mon, 21 Oct 2002 12:56:34 +0200
"Jasiczak" <jasiczak_at_alpha.net.pl> wrote:

> Typowe .... nie ja mam z 2.
> nie
> niech
> >
> No ale kolega, który rozpoczął wątek poprostu biegał i ustawiał sztywny IP u
> każdego usera.
> Poczytaj sobie wątek od początku.
> Chrystian

Po pierwsze : nikt nie biegał (nie wsadzaj w moje usta słów których nie powiedziałem)
Po drugie : postaw sobie to DHCP dla dwóch kompów i się ciesz bezmiarem swych umiejętności administratorskich.
Po trzecie : wymądrzasz się na liście dyskusyjnej o linuxie promując nieudane oprogramowanie firmy dla której linux jest największym konkurentem. Chcesz szkodzić czy pomagać?

PS.
A gówniarskie odzywki zachowaj dla rodziców

--
loju
Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663