Re: Odpalenie iptables Prośba

Autor: loju (loju_at_poczta.fm)
Data: pon 21 paź 2002 - 18:15:33 CEST

On Mon, 21 Oct 2002 15:58:44 +0200
"Jasiczak" <jasiczak_at_alpha.net.pl> wrote:

> Czytaj dokładnie.

Przeczytałem i nie widzę

> Dziekuję. Nawet do jednego bym to zrobił. Administrator dlatego nazywa się
> administratorem, bo nie biega po końcówkach i ustawia co rusz jakieś bzdety,
> tylko popijając kawę przy konsoli serwera w miarę możliwości zarządza
> wszystkim zdalnie.
> nieudane oprogramowanie firmy dla której linux jest największym konkurentem.
> Chcesz szkodzić czy pomagać?
> Czyli wszystkich co z Outlooka wysyłają listy to nap do obozu.
Zastanów się
> chłopie co piszesz.
> W chwili obecnej siedzę w firmie w której pracuję i dlatego piszę z OE.

Doskonale wiem co piszę, ja też siedzę w firmie w pracy i dlatego używam linuxa. Największy LOL: "piszę z OE bo jestem w pracy"

> To Ty zaczołeś. Patrz poprzedni post.

że co niby?

PS. EOT z mojej strony tej bezsensownej dyskusji
score -9999 Jasiczak

--
loju
Zlotowka za konto? >>> http://link.interia.pl/f166b