Re: co jest potrzebne do instalacji gnome'a?

Autor: Michal Sywula (sywula_at_poczta.onet.pl)
Data: pon 21 paź 2002 - 12:01:51 CEST

mysle, ze niepotrzebnie sie meczysz, zipslack byl projektowany
jako male narzedzie do obslugi sieci spod konsoli ...
latwiej Ci bedzie zainstalowac pelna wersje Slacka np na dwa sposoby,
w zaleznosci od znajomosci dystrybucji)

a) full installation a potem reczne wywalanie niepotrzebnych pakietow
b) interaktywna minimalna instalacja usera z recznym wyborem potrzebnych
    pakietow w trakcie instalacji

m.s.