co jest potrzebne do instalacji gnome'a?

Autor: Bobik (pawlaczek_at_hoga.pl)
Data: nie 20 paź 2002 - 21:06:11 CEST

Witam!
Zainstalowalem sobie Zipslacka i mam 2 male problemy.
1.Jakie biblioteki musze zainstalowac i w jakiej kolejnosci zeby
  ruszylo srodowisko gnome? Zipslack jest maksymalnie poobcinany i mam z
  tym problem. Po sciagnieciu i instalacji wszystkich paczek z
  katalogu gnome na serwerze ftp nie dziala, bo mu czegos brakuje.
  Czy te pakiety starczy zainstalowac? Czy jeszcze trzeba je jakos
  kompilowac?

2.Zipslack stoi na jakims kosmicznym systemie plikow.I nie rozpoznaje
dlugich nazw plikow. Czy jest na to jakas rada?

Z gory dzieki za podpowiedzi i wybaczcie te pytania. Ja dopiero
zaczynam swoja przygode z Linuxem.

pozdrawiam Bobik

Juz wkrotce w sprzedazy nowa wersja programu mks_vir 2003 !!!
wiecej informacji na temat nowej wersji 2003 na stronie : www.mks.com.pl