Kazaa2

Autor: Serek25 (serek25_at_poczta.fm)
Data: nie 20 paź 2002 - 20:44:05 CEST

Cześć

Mam gorącą prośbę. Moja konfiguracja to slackware 8.0, ipchains, maskarada no i sieć na 10 osób. Otórz odkąd pojawiła się kazaa2 nie radze sobie z jej blokowaniem ze względu na porcik przez który się teraz potrafi łączyć a przecież www nie zablokuję. Niesty prośby i grośby nie pomogły i niesty dalej miłosnicy nowej kazy ściagają sobie pliki w porze w której dawniej blokowałem dostęp do p2p zapychając sdi. Dotąd robilem tak:

while [$ip !="12"]
do
/sbin/ ipchains -I input -p tcp -s 192.168.2.$ip/32 -d 0/0 1025:4214 -j
REJECT
#i tak dalej aż 65535 i również z udp

ip='expr $ip +1'
done

to skutkowało na stare p2p, ale teraz....Proszę pomózcie przerobić dopisać, lub cokolwiek zrobić najlepiej na ipchains by zablokować kazaa2, bo juz sie mnie odechciewa wyjmować kabelki ze switcha i tłumaczyć kolesiom.

Dzięki i sory że sie tak rozpisałem.