Odp: www, ftp, poczta.

Autor: laczo_at_ibq.pl
Data: śro 02 paź 2002 - 10:04:39 CEST

1. CGI?? nie warto dziurawe wolne (PHP sobie poradzi ze wszystkim:)
2. qmail !! : )
3. Proftpd +ssl nie słyszałem..
- chyba nie da się zaszyfrowac transmisji..
( moge się mylic jesli się myle to dajcie znac :-))

chociaz kiedys widziałem skrypt w php do obsługi
ftpa przez www i dane były szyfrowane..
ale to chyba bardziej zasługa apacha nie proftpd
pozdrawiam..
laczo