Re: potrzebuje informacji o instalowaniu serwera

Autor: jodri (jodri_at_tenbit.pl)
Data: śro 02 paź 2002 - 10:10:00 CEST

Dnia wto 1. październik 2002 23:30, napisałeś:

> buahhaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!! Nic glupszego nie slyszalme jak zyje te
> pytanie jest nie do przebicia , musze je gdzies zapisac w kalendarzu :-)
>
> P.S sorki za kpiny - jak ty postawisz serwer nawet krok po kroku jak ty nie
> masz podstawowego pojecia na ten temat .
> wez wpisz w onet.pl " A B C linux " przeczytaj , dopiero potem pytaj :-)

Fakt podstawy nie zaszkodza. To czego chcesz to obsluzy kazda dystrybucja
linux-a. Nasz slackware rowniez. Czyli np zassij Slackware 8.1, albo
jakakolwiek inna dystrybucje. W przypadku slacka szukaj na www.slackware.com
Pozniej to juz tylko instalacja, chocby wg opisu na
http://www.linux.sky.pl/teksty/slackware.html
oraz czytaj opisy do poszczegolnych usług jakie chcesz uruchomic na
www.linuxindex.pl , ewentualnie uzyj www.google.com.
Ale koledzy maja racje podstaw nie ominiesz. Jak je opuscisz to sie pozniej
niezle zemsci. NA poczatek polecam 2 dokumenty :
1. http://www.jtz.org.pl/Html/Dos2Linux-HOWTO.pl.html
2. http://www.linuxpl.org/SAG/
 Sciagnij sobie ksiazke w .pdf Linux podrecznik administratora sieci
lezy na http://hacking.pl/ebooks.php

Jak przebrniesz przez te dokumenty to juz powinienes dac sobie rade.
Powodzenia
Jodri