www, ftp, poczta.

Autor: Rafał Jeżak (kacper_at_friend.pl)
Data: śro 02 paź 2002 - 03:08:05 CEST

Witam,

Mam zamiar zrobić na moim serwerze www, ftp'a i poczte no i się zastanawiam
jak to najlepiej rozwiązać, chciałbym żeby wszystko działało na SSL'u, dla
www to wiem mniej więcej że będzie tak :
apache+ssl+php+mysq+cgi - coś jeszcze można dodać ? (słyszałem o curl'u, ale
nie wiem co to za bardzo jest ;-/ )
Poczta to nie wiem, wacham się pomiędzy postfixem a qmailem, jak to najlepiej
rozwiązać, chodzi mi o taki mały kombajn z antywirem itp, co można jeszcze do
tego dodać ?
A jeśli chodzi o ftp to napewno ProFTPd, ale co do niego zpodać żeby chodził
na SSL'u i czy to wogóle jest możliwe ?

Czekam na sugestie ;->

Pozdrawiam.

--
=[ Rafał 'kacper' Jeżak && kacper(at)irc.pl
=[ GG: 826971 && ICQ: 83077113 && kacper_at_IRCNET