Re: Poszukuje gotowe jajko

Autor: PLum (pl_um_at_go2.pl)
Data: śro 25 wrz 2002 - 13:42:17 CEST

Hello Jaroslaw,

Wednesday, September 25, 2002, 11:09:22 AM, you wrote:

JS> Większość opisów jakie się pojawiły w czasopismach i nie tylko, wspomina
JS> o tym, że mozna to wykonać, ale nikt tego nie opisał krok po kroku.

hmm, krok po kroku ?

sciagasz jajo na szybszy sprzet
rozakowywujesz robisz dowiazanie
tak zeby napewno istaniaja sciezka /usr/src/linux
robisz

   make menuconfig
   make dep
   make clean
   make bzImage
   make modules

i teraz jesli jajko ktore kompilujesz masz tez na tej maszynie
to musisz je sobie skopiowac(przeniesc) bo inaczej zostanie nadpisane
przez moduly z tej kompilacji
modyly znajdziesz w /lib/modules/nr.jaja
jak sobie to juz zabezpieczysz to

   make modules_install

i teraz kompresujesz sobie najlepiej ten katalog /lib/modules/nr.jaja
ale musisz zwrucic uwage na to ze jest tam symlink do zrodel jajka
/lib/modules/nr.jaja/build - lepiej tego sie pozbyc - bo te zrodelka
troche se waza :P
kopiujesz na sprzet na ktorym chcesz miec te jajko, rozpakowywujesz
kopiujesz z /usr/scr/linux/ pliki
  System.map
  arch/i386/boot/bzImage
rowniez na ten sprzet na ktorym ma biegac te jajko ...
no i teraz wpisy w lilo.conf
odpalenie
lilo
reboot i jazda :) - albo cieszysz sie nowym ja

--
Best regards,
 PLum                            mailto:pl_um_at_go2.pl