Re: Poszukuje gotowe jajko

Autor: Michal Sywula (semimed_at_poczta.onet.pl)
Data: czw 26 wrz 2002 - 22:37:48 CEST

wielki szacunek bo sensowna odpowiedx,
pracowalen ma podobnym sprzecie dwa lata
na Slaku 7.0 bez X-ow (server)
i uwazam, ze ladowanie najnowszego kernela na takiej
maszynie nie ma sensu (grafika, iptables ...)
szanuje stare pomysly, ktore powstaly 5-7 lat temu
i uwazam, ze mozna, przy odrobinie inwencji,
stworzyc szczelny i dobry system ...