Re: athlon + linux + jakas dobra plyta

Autor: Lukasz Halman (szuwarek_at_ids.gda.pl)
Data: sob 14 wrz 2002 - 22:24:35 CEST

On Fri, 19 Apr 2002 17:48:00 +0200

> hmmm skoro tak to moze znowu sobie lfs'a postawie , nie wiem czy
> dobrze to wszystko zrozumialem, ale lfs to linux ktorego sie kompiluje
> calego wlasnorecznie ( wlasnoprocesorowo ? :P )

Jesli sie przekonales do wyciskania linuksem 110% mocy procesora, to
proponuje GentooLinux'a. To jest sliczna dystrybucja, w ktorej instalacje
ropoczynasz od skompilowania kompilatora :)). Niestety wymaga stalego
lacza... lub czegokolwiek co pozwoli ci sciagac wszystkie pakiety z netu.

> i jedszcze jedno , jak sobie kompiluje jadro to moge zaznaczyc jaki
> mam procesor , czy to niczego nie zmienia , chociaz z drufiej strony
> mam juz athlona i linux wstal na starym jadrze (tym kompilowanym na
> celku , oczywiscie plytae tez wymienilem) bez zadnych problemow
> ;)

Dzien bez kompilacji jadra to dzien stracony. Zawsze bedziesz mial jadro,
ktore bardziej optymalnie bedzie wykorzystywac twoj sprzet. Niemniej, zeby
byc konsekwentnym musisz miec nowe gcc (3.2). Wczesniejsze wersje 2.x.x nie
maja pojecia, ze istnieje cos jak athlon.

szuwarek

--
If it ain't broken.. don't fix it.
If it's broken really badly.. don't fix it either.