Re: athlon + linux + jakas dobra plyta

Autor: Skopi (skopii_at_poczta.onet.pl)
Data: pią 19 kwi 2002 - 17:48:00 CEST

Hello jodri,

Friday, September 13, 2002, 9:24:56 PM, you wrote:

j> Zle Skopi to zrozumiales. Slackware jako dystrybucja jest kompilowany jako
j> zgodny z i386. Czyli jak ktos ma lepszy sprzet to traci na wydajnosci. Np dla
j> twego Celka to powinno byc i586. (albo nawet i686, nie jestem do konca
j> pewien). Co troche dopala naszego pingwinka:). Moze ktos dysponuje
j> przekompilowna wesja slacka na i686?
j> Pozdrawiam
j> Jodri

hmmm skoro tak to moze znowu sobie lfs'a postawie , nie wiem czy
dobrze to wszystko zrozumialem, ale lfs to linux ktorego sie kompiluje
calego wlasnorecznie ( wlasnoprocesorowo ? :P )

i jedszcze jedno , jak sobie kompiluje jadro to moge zaznaczyc jaki
mam procesor , czy to niczego nie zmienia , chociaz z drufiej strony
mam juz athlona i linux wstal na starym jadrze (tym kompilowanym na
celku , oczywiscie plytae tez wymienilem) bez zadnych problemow
;)

--
 Skopi