Re: instalacja?

Autor: birkoff (internaut_at_go2.pl)
Data: nie 07 lip 2002 - 02:04:07 CEST

On Sat 6. July 2002 21:32, you wrote:
> czesc
>
> mam problem przy instalacji slacka. znaczy system sie instaluje ok (co
> prawda nie chce zabootowac z cdroma ale to pewnie wina mojego sprzetu)
> walki zaczynaja sie chwile pozniej - przy starcie. wysypuje mi na ekranie
> zawartosc rejestrow i stoi przy wchodzeniu w tryb multiuser. przy
> wczesniejszych probach instalacji wysypywal sie na ldconfig albo przy
> startowaniu sshd. moze ktos sie juz z czyms takim spotkal? na jednym
> sprzecie mam slacka bez problemow, a teraz sie cos sypie :/
> [...]

hmm zadam ci jedno pytanie czy nie masz uszkodzonych boot sektorow na tym
samsungu ??? Sam mam samsunga i powiem ci ze sa to najgorsze dyski hdd , mam
tam pare boot sektorow uszkodzonych i objawy sa podobne , system wpada w
panike gdy ma problem z zapisywaniem informacji , mala jest obsluga bledow w
przypadku instalacji albo sie wiecha komp albo cos niedkonca zainstaluje co
potem powoduje bledy roznegorodzaju.
Druga rzecz to niezabardzo widze kontroler dysku ( pewnie jest UDMA 100/133 )
z kontrolerami na plycie ( ide/udma33 ) . Jezeli dysk podczas pracy ci
stopuje lub niereaguje moze to powodowac tak samo bledy odczyt zapis .

Pozdrawiam !!!