Re: dzwiek

Autor: birkoff (internaut_at_go2.pl)
Data: nie 07 lip 2002 - 01:35:45 CEST

On Sat 6. July 2002 19:52, you wrote:
> mam taki problem
> co zrobic aby w slacku 8.1 działał dzwięk SiS lub z karty Fortemedia
> bo teraz w kde w centrum sterowania widze w zakladce informacje-dzwiek ze
> nie ma karty dzwiekowej a w informacje-pci ze jest a po uruchomieniu kmix
> na okienku nie ma Ĺźadnego sĂłwaka

oj !! jak juz cos to podaj model . jesli chodzi o sis7012 to zeby to gralo
musisz sciagnac sterowniki z www.sis.com , potem je dolaczyc do zrodel
kernela z seri 2.4.x i skompilowac oczywiscie napotkasz wpizdu bledow ale to
szczegol , zabawe pozostawiam tobie , niestety nie wiem czemu utudniaja zycie
i nie dodaja tych serownikow do nowych kernelow , naszczescie nie ja kieruje
tym pociagiem :-) trzeba zapytac sie tych z gory

Pozdrawiam !!!!! Jesli bardzo ci zalezy na sis uzyj FreeBSD 5.0
skompiluj plik kernela z opcja
options pcm
# ..... make depend && make && make install && reboot

dla sprawdzenia
# cat /dev/sndstat
i juz wszystko gra !!!!!!!!!!