instalacja?

Autor: Sauron (sauron_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: sob 06 lip 2002 - 23:32:08 CEST

czesc

mam problem przy instalacji slacka. znaczy system sie instaluje ok (co
prawda nie chce zabootowac z cdroma ale to pewnie wina mojego sprzetu) walki
zaczynaja sie chwile pozniej - przy starcie. wysypuje mi na ekranie
zawartosc rejestrow i stoi przy wchodzeniu w tryb multiuser. przy
wczesniejszych probach instalacji wysypywal sie na ldconfig albo przy
startowaniu sshd. moze ktos sie juz z czyms takim spotkal? na jednym
sprzecie mam slacka bez problemow, a teraz sie cos sypie :/
aha, HDD to samsung 20Gb z dwoma partycjami po 10Gb. plyta jakas vx pod
p166mmx i 64mb ramu.
z gory dziekuje za sugestie co z tym zrobic bo juz mnie do szalu doprowadza
instalacja z dyskietek.

pozdrowienia

sauron