Re: postscript

Autor: Konrad Lapsz (harrier_at_disgust.wariaci.net)
Data: pon 17 cze 2002 - 00:09:13 CEST

dziekuje za pomoc :)
doszedlem w miedzyczasie do tego ze chodzi w eps'ach o czcionke bo bez
zadnych napisow na rysunkach wyswietla je dobrze ... poprzednio zrobilem
gamonstwo i myslac ze w eps'ach nei ma textu probowalem je dolaczyc ... i
dlatego mi sie krzaczylo ... wlasnie dobieram czcionki
jeszcze raz dziekuje za pomoc :)))
pozdrawiam

Konrad Lapsz / harrier ... Slackware kicks ass!
mailto: harrier_at_disgust.wariaci.net
        harrier_at_astercity.net