Re: Maillista

Autor: Konrad Lapsz (harrier_at_disgust.wariaci.net)
Data: pon 17 cze 2002 - 00:05:50 CEST

jezu sliczy jest ten mail
lista DYSTRYBUCYJNA :)))))))))))))))))0
brat mi ZAPRENUMEROWAL :)))))))))))

napisz na listar_at_slackware.com.pl maila o tresci :
del <swoj_adres>
a jak nie pomoze to napisz na ten sam adres mail o tresci:
commands
to powinno Ci odeslac maila z tym jak sie masz wycofac

pozdrawiam

Konrad Lapsz / harrier ... Slackware kicks ass!
mailto: harrier_at_disgust.wariaci.net
        harrier_at_astercity.net