Re: postscript

Autor: mk23z (mk23z_at_bukanier.net)
Data: pon 17 cze 2002 - 01:10:05 CEST

On Sun, 16 Jun 2002, Konrad Lapsz wrote:

> napisalem z LaTeXie prace do ktorej dolaczam rysunki zrobione w xfigu i
> przekonvertowane do *.eps. niestety kiedy chce wyswietlic plik *.dvi
> pierwszy z rysunkow jest normalnej wielkosc, nastepny juz bardzo maly a
> kolejnych wogule nie widac. probowalem upgrejdnac ghostscripta do wersci z
> current i libpng so *.so.3 a nei jak jest w Slacku 8.0 *.so.2. niestety

Upgrade ghosta nic tu nie da. Nie wiem jekiego procesora uzywales do
napisania pracy, ale najprawdopodobniej musisz recznie poprawic kod pliku
.tex (przed przepuszczeniem go przez latexa). Najpewniej masz tam bledne
wpisy przy dolaczaniu grafiki.

> objaw mam caly czas taki sam. jak wyswietlam same rysunki w formacie *.eps
> to gv podaje ze mam blad : /invalidfont in findfont ... bla bla bla ...
> ale na tych rysunkach nie ma zadnego textu ... wiec jak sadze o fonty nie

Nie szkodzi, ze na rysunkach nie masz zadnego tekstu. Konwerter do .eps
mogl wcisnac ci bez twojego pozwolenia deklaracje jakiejs czcionki (tak na
wszelki wypadek), ktorej w twoim systemie nie ma (badz jest uszkodzona,
lub nie ma do niej sciezki dostepu, itp.). Musisz sprawdzic pliki i
wymagane przez nie czcionki recznie.

Nie jestem specem od latexa. Wszechstronnej pomocy moze ci udzielic ktos z
http://www.gust.org.pl Maja tam tez ciekawa grupe dyskusyjna, na ktorej
mozesz powtorzyc to pytanie i liczyc na efektywny odzew.

  Pozdrawiam