[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: aktualizacja czasu przez ntp

From: Danger <danger_malpka_ddos.zapto.org>
Date: Fri Mar 31 2006 - 01:35:31 CEST

darvark napisał(a):

> no i po zrobieniu tak jak radezisz nadal mam ten sam komunikat o bledze:
>
> "bash-3.1# ntpdate -u 18.72.0.3 && /sbin/hwclock --systohc
> 30 Mar 07:15:03 ntpdate[4710]: no server suitable for synchronization
> found"
>
> mimo ze mam wylaczone ntpd..

W takim razie wydaje mi się, że twoje połączenie jest blokowane przez
firewall (twój albo twojego dostawcy internetu). Ntpdate nie wymaga
żadnego konfiga, działa od ręki.
U mnie działa bardzo ładnie:
root@falcon:/home/danger# ntpdate -u 18.72.0.3 && /sbin/hwclock --systohc
31 Mar 01:33:02 ntpdate[25726]: adjust time server 18.72.0.3 offset
-0.002325 sec