[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Wścibski Slack!? :)

From: XWindowsMen <kuri_malpka_op.pl>
Date: Sat Feb 25 2006 - 12:17:28 CET

Witam.
Posiadam Slackware 10.2 i sterowniki eagle-usb ver. 2.3.X. Modem się
łączy podczas startu OS - gdy miałem drivery w wersjach chyba 1.8 lub
1.9 auto-łączenie nie działało. Ale teraz mam inny problem. Modem nie
zawsze się synchronizuje. Hotplug włączony i zawsze zapali się jedna
dioda - ale już nie zawsze obie naraz. Idąc dalej modem się nie
ssynchronizuje i nie połaczy się. Wygląda to tak, jakby podczas
'parzystych' uruchomień komputera wszystko było OK, ale nieparzystych
już nie Smile Potem tylko reboot, i można 'normalnie' pracować kwasny
Jakieś pomysły?

--
<!--
// XWindowsMen