[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

udostepnianie lacza

From: darvark <darvark_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Fri Oct 21 2005 - 07:12:43 CEST

witam
mam problem. zostalem poproszony o skonfigurowanie slacka tak aby mogl
on rozdzielac lacze. i mam tutaj problem. nie za bardzo wiem jak sie za
to zabrac. tak sobie planuje ze na eth0 bedzie podpiety isp, a na eth1
bedzie wychodic kabelek z laczem do drugiego komopa.
domyslam sie ze najlepiej bedzie to zrobic na dhcp (jest mozliwosc ze
kilka komputerow bedzie brac net z tego slacka (od isp otrzymal tylko
jeden adres IP) ) i teraz zaczynaja sie schody:
1) czy bawic sie w maskarade
2)moze to i smieszne pytanie ale czy jednoczesnie bede musial uzywac
dhcp i maskarady? a moze tylko jedno z nich wystarczy.

no i finalnie potrzebuje pomorad jak to optymalnie zrobic. bede
wdzieczny za porady i linki do nich, sam dzis bede szperac i mozliwe ze
pojawia sie nastepne moje pytania:)

dzieki