[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

canon pixma ip 4000

From: Piotr Banasik <banan_22_malpka_go2.pl>
Date: Tue Aug 30 2005 - 19:09:06 CEST

witam serdecznie !!!

jest to moj pierwszy e-mail w tej grupie dyskusyjnej i mam nadzieje że
bede mogl uzyskac duzo odpowiedzi na dreczace mnie pytania ktore wiaza sie
z moim ukochanym slackiem :D

Mianowicie jestem od jakiegos tygodnia posiadaczen drukarki canon pixma ip
4000 i pod win. dziala wszystko zaj....... ale przyszla kolej na linuxa.
Niestey nie moge sobie z tym poradzic bo w googlarce nie moge nic znalesc
chyba dlatego ze jest to zbyt nowa drukarka?

Jesli ktos wie jak mam to zrobic to bede "dzwieczny"

Pozdrawiam i czekam na szybka wiadomość