[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: co to za maile?

From: SzAmO <szamo_malpka_unimedia.pl>
Date: Sat Jul 23 2005 - 22:52:25 CEST

Dnia 22:34:44--23.07.2005 , Lukasz napisal(a):
> dokladnie, jeden załącznik 1.txt delikatnie go podejrzałem i jest pusty.
> Czyli rozumiem iż to zapewne znowu coś atakuje serwery billa-wizjonera a my
> tylko wąchamy resztki dymu? :)

ten plik nie jest pusty, ma kilka bajtow.. podejrzyj go w hexach, bo w
texcie nic nie widac

> ALe, przeanalizowałem logi i nic nie zauważyłem podejrzanego, póki co idę
> poczytać trochę więcej o IPTABLES.

u mnie ostatnio skrypty probuja sie logowac na wszystkie mozliwe loginy..
ktos wykryl ze 3 userow ma takie samo haslo jak login, i przez FTP wrzucal
skrypty PHP, ktore umozliwialy chodzenie po systemie plikow i wykonywanie
polecen przez WWW, na szczescie na mojej konfiguracji PHP to nie dzialalo

ale nie wiazalbym tego maila z tym

> BTW przesiadłem się dwa dni temu z SDI na radiówkowego LAN'a - możecie
> podpowiedzieć co na moim miejscu byście dokładnie zakleili?

co masz na mysli piszac "zakleili"
adminuje siecia radiowa.. moge cos Ci podpowiedziec

SzAmO

--
born to be root..