[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: co to za maile?

From: Lukasz <luksky_malpka_galery.pl>
Date: Sat Jul 23 2005 - 22:34:44 CEST

dokladnie, jeden załącznik 1.txt delikatnie go podejrzałem i jest pusty. Czyli rozumiem iż to zapewne znowu coś atakuje serwery billa-wizjonera a my tylko wąchamy resztki dymu? :)

ALe, przeanalizowałem logi i nic nie zauważyłem podejrzanego, póki co idę poczytać trochę więcej o IPTABLES.

BTW przesiadłem się dwa dni temu z SDI na radiówkowego LAN'a - możecie podpowiedzieć co na moim miejscu byście dokładnie zakleili?

--
pozdrawiam
Łukasz