[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z proftpd

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Thu Jun 30 2005 - 10:14:44 CEST

Dnia 29-06-2005 o godz. 23:21 Bartek Mannteufel napisał(a):

> na

> Tutaj znajdziesz odpowiedz:
>
> http://www.wrozka.pl/szklanakula
>
> Moze tak wiecej szczegolow???Sprawdziles chociaz czy jest wlaczony i
> widoczny w procesach???Zmieniales cos w konfiguracji???Update czegos
> robiles???
> Bez tego nie ruszymy...
>
> --
> ------------------------------
> pozdrawiam
>
> Bartek
>

> RLU&RLM - 0000001 :P in my city
> GSM:0601401310
> GG:1752153

Nie zmieniałem cfg, nic nie robiłem, proftpd jest uruchomione, co do whois to jest domena komputera, jego ip to 192.168.1.1 lub w internecie 83.238.116.22, nie wiem dlaczego, ale zamiast pokazywać ip wyświetla domene, mój konfig:

ServerName "NetComp FTP Server"
 ServerAdmin netcomp@wp.pl
 ServerType standalone
 DefaultRoot ~
 ExtendedLog /var/log/proftpd.log
 Port 21
 User root
 Group root
 MaxInstances 2
 TimeoutStalled 300
 TimeoutIdle 300
 TimeoutLogin 60
 TimeoutNoTransfer 180
 MaxClients 10 "Serwer jest pełny, spróbuj za jakiś czas..."
 MaxClientsPerHost 1 "Twoje IP już jest połączone z serwerem..."
 DisplayLogin .welcome.msg
 DisplayFirstChdir .message
<Directory ~>
 AllowOverwrite on
 <Limit ALL>
 AllowAll
 </Limit>
 </Directory>
 <Anonymous /home/user/public_html>
 User user
 Group ftp
 AnonRequirePassword on
 RequireValidShell off
 DisplayLogin .welcome.msg
 GroupOwner lol
 Umask 002
 <Limit ALL>
 AllowAll
 </Limit>
 </Anonymous>
 <Anonymous /home/user2/public_html>
 User user2
 Group ftp
 AnonRequirePassword on
 RequireValidShell off
 DisplayLogin .welcome.msg
 GroupOwner lol
 Umask 002
 <Limit ALL>
 AllowAll
 </Limit>
 </Anonymous>

slack 10.0, proftpd załączony do iso ze slackiem

Ładna, cicha, skromna... jednak jest coś, czego o niej nie
wiesz... sekret mroczniejszy niż Twoje najskrytsze fantazje.
"Gra wstępna" w kinach od 1 lipca.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Ffilm.html%3Fid%3D25164&sid=422