[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

2.6.x + condition

From: Wojciech Pyczak <nissarin_malpka_o2.pl>
Date: Mon Jun 27 2005 - 22:07:41 CEST

Witam

Mam u siebie (na desktopie) serwerek ftp, chciałbym mieć możliwość
łatwego i przyjemnego sposobu aby go włączyć/wyłączyć (bo np. chce sobie
w coś zagrać), a że lubie sobie utrudniać życie to chciałbym to zrobić
blokując ftp w iptables. Mógłbym zastosować moduł condition - zrobiłbym
tylko mały skrypcik (suid ?), który służył by jako "przełącznik" i w
zależności od aktualnego statnu iptables wpuszczał by ruch lub odrzucał
(może z "port-unreachable" ?). Niestety nikt do tej pory nie przeniósł
go do kerneli z serii 2.6.x i z tego co wyczytałem (wygooglowałem) na to
się nie zanosi...

Czy ktoś z was spodkał się z modułem podobnym do condition dla 2.6.x lub
ma jakiś dobry pomysł jak go zastąpić ?