[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

resetowanie połączenia

From: Lukasz <luksky_malpka_galery.pl>
Date: Fri Jun 03 2005 - 15:10:16 CEST

Witam,

Koledzy tym razem mam problem zgoła nietypowy.

Mianowicie, mam SDI (na szczescie za 2 miesiace kończy mi sie promocja i wylatuje TPSA) i jeżeli mam odpalonego non stop APOLLON'a lub jaką kolwiek usługe, ktora nonstop ssie coś to SDI potrafi sie jakos dziwnie przywiesić lub w jakiś dziwny sposob niby połączenie jest a przesył danych zerowy. Chcę sobie zrobić jakiś programowy reset tego połączenia, typu co iles tam godzin lub gdy transfer bedzie zerowy przez jakis czas to aby odpalić cos na kształt killall -9 pppd i za momencik pppd /dev/ttyS0

Jak to rozwiązać najprościej?

pozdrawiam
Łukasz