[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: java w firefoxie

From: Sebastian Gurgul <s0s_malpka_o2.pl>
Date: Mon May 30 2005 - 09:55:08 CEST

Marcin wrote:

>witam
>z tego co wiem jest to dosc popularny problem ale nie udalo mi sie doszukac
>jego rozwiazania. chodzi o to ze zainstalowalem jave z paczki pobranej od
>suna, niby wszystko wporzadku, ale firefox nie widzi mi javy tzn nie
>obsluguje stron opartych na niej (np kurnik.pl - nie da rady pograc;/) w
>pomocy znalazlem ze trzeba dowiazac jeden z plikow, niestety nie ma go w
>systemie. moze ktos z was wie jak uruchomic jave pod firefoxem (pod opera
>dziala bez problemow)
> [...]
W katalogu

/usr/java/j2re1.4.2_01/plugin/i386/ns610-gcc32/
znajdziesz plugin - libjavaplugin_oji.so (albo cos podobnego *.so)

utworz do niego link symboliczny w katalogu plugin w firefoxie

pwd: /usr/local/bin/firefox/plugin

ln -s /usr/java/j2re1.4.2_01/plugin/i386/ns610-gcc32/libjavaplugin_oji.so

oczywiscie w w/w sciezce moga sie roznic wersje j2re i potem ns610 - ale to juz sobie sprawdz jakie bedziesz mial u siebie.

--
pozdrawiam
sebo