[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

java w firefoxie

From: Marcin <darvark_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Mon May 30 2005 - 09:50:27 CEST

witam
z tego co wiem jest to dosc popularny problem ale nie udalo mi sie doszukac
jego rozwiazania. chodzi o to ze zainstalowalem jave z paczki pobranej od
suna, niby wszystko wporzadku, ale firefox nie widzi mi javy tzn nie
obsluguje stron opartych na niej (np kurnik.pl - nie da rady pograc;/) w
pomocy znalazlem ze trzeba dowiazac jeden z plikow, niestety nie ma go w
systemie. moze ktos z was wie jak uruchomic jave pod firefoxem (pod opera
dziala bez problemow)
podobno paczka na stronie javy jest uszkodzona ale nie wiem. bede wdzieczny za
pomoc
pozdrawiam