[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: (brak tematu)

From: monk <monk01_malpka_o2.pl>
Date: Tue May 10 2005 - 21:36:22 CEST

Mateusz Potrykus napisał(a):
> Witam.
>
> Może najpierw przedstawię wersję slacka - 10.0.
> Mam taki problem. Wiem, że można zrbić coś takiego w dhcp...
> [...]

witam.
chyba zapomniales tematu napisac (ale to nic) :-)
z tego co zrozumialem to mozesz to zrobic przypisujac IP tym 'stalym' na
podstawie adresu MAC, a reszte walic po prostu na inna podsiec.

PS.
jak nie ma czegos na google to znaczy ze takie cos jest niemozliwe
(szukaj dokladnie)
polecam rowniez: man dhcpd

= monk =