[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: Konfiguracja neostrady

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Wed May 04 2005 - 16:21:10 CEST

Nie za bardzo wiem jak ta sieć działa, no ale może ci pomoge...
Ustaw sieć na DHCP... Lub zobacz w windzie jakie masz ip i bramke, po czym skonfiguruj ręcznie...

Pozdrawiam.

Dnia 4-05-2005 o godz. 12:19 GRZESIEK K. napisał(a):
> Witam
> Jestem początkującym użytkownikiem Linuxa
> Mam już skonfigurowaną kartę sieciową (Realtek RTL8139)jednak potem
> mam problem z konfiguracją sieci.
> Robiłem to za pomocą netconfig jednak bez skutku
> Internet jest rozgałęziony po całym budynku (kilka pomieszczeń)
> Nie mam żadnych informacji o tej sieci i raczej nie mam możliwości
> zdobycia ich (po prostu gniazdko w pokoju) i w Windzi tylko
> włączyłem kabelek i chodziło ... Jak to zrobić w Slackware żeby
> wszystko grało ... ??
> [...]

Zagraj swoją muzykę i wygraj 100 000 zł (sto tysięcy złotych)!
Największy w Polsce konkurs muzyczny dla amatorów i profesjonalistów:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fmp3.wp.pl%2Fp%2Finformacje%2Fnjus%2F235165.html&sid=372