[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Konfiguracja neostrady

From: GRZESIEK K. <grzesiek85_malpka_o2.pl>
Date: Wed May 04 2005 - 12:19:21 CEST

Witam
Jestem początkującym użytkownikiem Linuxa
Mam już skonfigurowaną kartę sieciową (Realtek RTL8139)jednak potem
mam problem z konfiguracją sieci.
Robiłem to za pomocą netconfig jednak bez skutku
Internet jest rozgałęziony po całym budynku (kilka pomieszczeń)
Nie mam żadnych informacji o tej sieci i raczej nie mam możliwości
zdobycia ich (po prostu gniazdko w pokoju) i w Windzi tylko
włączyłem kabelek i chodziło ... Jak to zrobić w Slackware żeby
wszystko grało ... ??
Wiem tylko że jest to Neostrada i że występuje zapora firewall

Wybaczcie moje słabe obeznanie :/