[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: witam i o pomoc pytam:)

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Fri Apr 22 2005 - 19:20:00 CEST

Witam.

Kiedyś miałem ten sam problem, siedziałem nad tym 2 tygonie i nic, potem zainstalowałem slacka na nowo i działało... kiedy pojawił mi się ten błąd nie był on ostatnim tego typu... miałem problemy z logowaniem się na roota, zamiast # dawał mi $... najprawdopodobniej jest to wina instalatora...

Pozdrawiam.

Dnia 22-04-2005 o godz. 6:44 darvark napisał(a):
> czesc jestem tu nowy wiec moze troche sie przedstawie.
> na imie mi Marcin jestem z kielc i slacka uzywam od jakiegos roku
> (wczesniej
> byl aurox).
> i niestety odrazu mam problem z systemem. przy botowaniu slacka pojawia
> mi
> sie cos takiego chown 'root:floppy' invalid group. ten komunikat
> przelatuje
> parenascie razy i system startuje dalej (to jeszcze prezd aktywacja
> fstab)
> ale w dmseg i w zadnych logach nie znajduje tego bledu. pozatym po
> [...]

MISS AGENT 2: UZBROJONA I UROCZA Sandra Bullock
jako Miss Agent powraca! Od 22 kwietnia w kinach w całej Polsce.
http://klik.wp.pl/?adr=www.film.wp.pl%2Ffilm.html%3Fid%3D25110&sid=358