[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

witam i o pomoc pytam:)

From: darvark <darvark_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Fri Apr 22 2005 - 06:44:20 CEST

czesc jestem tu nowy wiec moze troche sie przedstawie.
na imie mi Marcin jestem z kielc i slacka uzywam od jakiegos roku (wczesniej
byl aurox).
i niestety odrazu mam problem z systemem. przy botowaniu slacka pojawia mi
sie cos takiego chown 'root:floppy' invalid group. ten komunikat przelatuje
parenascie razy i system startuje dalej (to jeszcze prezd aktywacja fstab)
ale w dmseg i w zadnych logach nie znajduje tego bledu. pozatym po
zalogowaniu przed startem xow pisze mi ostrzezenie tez o bledzie ze nie ma
takiej grupy. pomocy bo to jest strasznie irytujace. a co dziwne nie wplywa
to w zadne sposob na prace systemu. gdzie mam szukac tego badziewia
wywyolujacego ten monit
dzieki