[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Apache2 + php5.0.4 + MySQL 4.1.11

From: Maciek Mitura <emkwadrat_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Mon Apr 11 2005 - 21:00:33 CEST

Mon, Apr 11, 2005 at 03:54:33PM +0200, Łukasz Nowatkowski napisał:
> Witam szanownych grupowiczow,
Witam.

> mial moze ktos z was przyjemnosc instalowac podane w temacie paczki ?
> Jak to sie ma do prawidlowego wyswietlania polskicj znakow kodowanych w
> ISO-8859-2
>
> Mialem z tym problem. Dostawalem chaszcze ?????
> Jedynym rozwiazaniem byl prowrot do wersji 4.0.24 MySQL.
>
> Bylbym wdzieczny za jakiekolwiek inforamcje.
>
> Konwertowalem juz tabel i sposoby pzredstawiania danych przez serwer mysql.
>
> Jakies sugestie? Pouczenia ? Dziekuje...
To trochę może nie ładnie odsyłać do archiwum listy innej dystrybucji, ale chodzi
przecież o t± sam± aplikację. Otóż ostatnio czytałem na li¶cie dyskusyjnej PLD
wła¶nie o problemach z mysql'em. Link do archiwum:
http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl%40pld-linux.org/msg32037.html
Mam nadzieje, że Ci pomoże.

--
Pozdrawiam