[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

slack10.1+ssh=włam ???

From: Łukasz <luksky_malpka_galery.pl>
Date: Mon Mar 28 2005 - 22:22:56 CEST

Witajcie,

Koledzy mam taki problem/ciekawostkę/pytanie. Uzywam slackware 10.1 jako
desktop. czesto uzywam z koleg± ssh+proftp do wymiany plików, itp. Mam
znajomka, który bez problemu po utworzeniu mu konta (users) i wpuszczeniu
go poprzez ssh, może bez problemu podrzucić pliczek jako root do np
/home/user/, itp. Hasło roota może bez problemu zmienić, lecz go nie zna.
Przyznaję sie bez bicia, że nie jestem orłem, ale taka dziura to mnie
wdeptała w ziemię :) gdzie leży zonk? podejrzewam, że sprawa jest tak
trywialna że po prostu nie wpadłem na to jeszcze.

--
pozdrawiam
Lukasz