[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Czy da sie w bashu przeprowadzic konwersje lancucha na znaki (string na warosci char ?)

From: winchip <winchip_malpka_wp.pl>
Date: Thu Mar 10 2005 - 02:45:00 CET

Potrzebne mi to jest do takiej jednej smiesznej rzeczy.

Podaje jakis wyraz w skrypcie a on po zatwierdzeniu enterem wyswietla
sie na nowo nizej ten sam wyraz po jednej literce z 1 sekundowym lub pol
sekundowym opoznieniem dla kazdej z literek
- taki efekt pisania. Domyslam ze ze trzeba zamienic lancuch na wartosc
znakowa i potem wysiwetlic ja z opoznieniem. Czy woogle w bashu takie
konwersje sa mozliwe. Wiem ze w C da sie to zrobic. Moz ktos cos slyszal
na ten temat ? - chodzi mi o basha