[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Znakowanie userow dla htb

From: SzAmO <szamo_malpka_pf.pl>
Date: Thu Feb 24 2005 - 00:29:27 CET

Dnia 00:12:03--24.02.2005 , demeus napisal(a):
> nie zabardo rozumiem te zalete? moglbym prosic o wyjasnienie?
> ja raczej mialem na mysli np imq1 dla lanu i imq0 dla netu

z reguly jak ograniczasz komus transferek to robisz np:
256kbit na download
256kbit na upload

czyli gosciu w pewnych przypadkach sumaryczny transfer bedzie mial rowny
512kbit...

ale mozna zrobic zeby sumaryczny transfer rownal sie 256kbit wlasnie za
pomoca imq, jezeli bedzie sciagal z predkoscia 128kbit to w tym samym
momencie nie wysle wiecej niz 128kbit.

a realizuje sie to wrzucajac upload i download danego usera do jednej
klasy htb/cbq w imq

ale to zalezy od Twojego podescia do luserow ;)

SzAmO

--
born to be root..