[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Znakowanie userow dla htb

From: roberto <robertode_malpka_wp.pl>
Date: Wed Feb 23 2005 - 23:24:34 CET

Lepiej nie pytaj !
Szamo to polski einstein wiec go nie pytaj bo na tak banalne pytania moze
tylko odpowiedziec tylko pytaniem !
Sory szamo ale troche dydaktyki by Ci sie przydło.
Szkoda ze nie potrafisz przekazać innym wiedzy a tylko chcesz pokazac ze
reszta to tumany !
Gdyby wszycsy mysleli tak jak Ty to bylibyśmy na etapie krzesiwa.
Bez urazy
Robert