[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odp: Re[2]: spam

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Sat Feb 05 2005 - 15:33:57 CET

Dnia 5-02-2005 o godz. 13:42 Marcin Sura napisał(a):
> Witam

> Nie przyrownuj prosze hobbystycznej "zabawy w komputery", jaka
> niewatpilie jest administrowanie linuxem w niewielkiej sieci osiedlowej
> do
> administrowania systemami w srodowiku przemyslowym.

> Podaj mi prosze date i tytuly takich wiadomosci, bo nadal nie wiem o
> czym piszesz.
>

> --
> Pozdrawiam
> Marcin, slacklist@op.pl

hmnn... to nie była dziecinna 'zabawa w komputery', możesz się zapytać Pana RK (ps. Jarka) co to było naprawdę, a poza tym moge ci podać przykład: temat [slacklist]skype, wystarczy, czy muszę sięgnąć dalej w przeszłość?

Wyznaj miłość po francusku! -> Zajrzyj na walentynki.wp.pl
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.walentynki.wp.pl&sid=308