[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: Re[2]: spam

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Sat Feb 05 2005 - 13:30:44 CET

Dnia 5-02-2005 o godz. 12:07 Marcin Sura napisał(a):
> Witam

> Zle zrozumiales.

> Co Ty za przeproszeniem pierdo..., chyba sam nie wiesz o co ci chodzi.
> Lista jest o slacku i 90% pytan dotyczy slacka. Tylko niektorym
> fanatykom przeszkadza fakt, ze czesc zapytan wysylana jest z poziomu
> Windows.
>
> Wiec jezeli im przeszkadza, to przeciez maja swojego cudownego slacka
> i 3 miliony narzedzi, ktore potrafia przefiltrowac maile wysylane z
> Windowsa. Toz to 3 minuty roboty dla mastablastaadmina.
>
> Ludzie, dorosnijcie i schowajcie te durne uprzedzenia do szafy.
> [...]

tu kolega ma trochę racji... Właściwie to po co my się kłócimy? Ta lista jest po to, żeby sobie pomagać, a nie się kłócić... :P Byłem kiedyś adminem sieci osiedlowej i jakoś nie musiałem znać macrohard windownsa, tylko przeszkadza mi to, że na listę zapisani są ludzie, którzy wogóle nie posiadają żadnego linuxa i nie mają o nim zielonego pojęcia...

Pozdrawiam.

Wyznaj miłość po francusku! -> Zajrzyj na walentynki.wp.pl
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.walentynki.wp.pl&sid=308