[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: proxy

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Fri Dec 31 2004 - 18:10:12 CET

> Dnia 13:25:54--31.12.2004 , Sławomir Jach napisal(a):
> &gt; Zainteresuj się pool_delay, wałkowalismy to kilka tygodni temu. Możesz
> &gt; pozwolić na ściąganie obiektów do danej wielkości z daną prędkością. Np.
> &gt; obiekty o wielkości 100kb pozwolić ściągać z maxymalna
> &gt; prędkością/ustawiona a powyżej juz nakładać ograniczenia. Samemu
> &gt; squidowi możesz pozwolić na ściąganie bez ograniczeń.
>
> mhm wim wim.. ale ja chce przyciac skubanca..
>
> Kolejkowanie dziala dobrze.. dopoki ktos nie zacznie czegos sciagac z
> netu przez proxy, poniewaz wydaje mi sie ze proxy sciaga do siebie z
> [...]

Zadanie bylo bez pol opozniajacych. A wiec nie proponujcie SzAmO tego rozwiazania.
Niestety... tak jak mowisz. O ile ograniczenie nalozyles na int lokalnym, to nie ma zadnego ograniczenia na ruchu serwer-internet. A wiec squid, jako soft przeg limitowaniem bedzie sciagal ile mu sie uda.

Mozesz probowac wprowadzic imq, ale to tez nie jest wyjscie idealne.

To ze sharper odrzuca nadmiar... no coz... to normalne, i niestety tak zawsze dziala ograniczanie tego co przychodzi, inaczej sie tego NIE DA zrobic... no chyba ze wlamiesz sie (albo inaczej uzyskasz dostep) do Twojego ISP.

Pozdroffka