[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: htb i perturb

From: Przemysław Śmiały <xtc_malpka_lancaster.one.pl>
Date: Sun Dec 05 2004 - 15:17:34 CET

> A nie wiem, ja dalem wszystko z kategorii qdisc w modul, a o ile pamietam
> to jedynie cbq, htb i cos tam jeszcze bezposrednio w kernel na stale.

No więc chyba doszedłem! Problem pojawiał się po spaczowaniu jądra łatką
do obsługi esfq. Rozpakowałem binarki jeszcze raz i zrobiłem wszystko od
początku ale bez esfq i śmiga ładnie.

> Hmm...no powiedzmy ze moge, jutro, jak nie zapomne ( ;) ), i znajde
> chwilke. O ile pamietam to poza qdisc wymagany jest NETLINK i w tej
> tamatyce chyba nic wiecej, ale moge sie mylic, bo wowczas robilem naraz 3
> rozne kernele (w tym 1 wylacznie pod raid).

Machoni, już sie nie fatyguj, dzięki!

!Ciach!

Sprawdził bym jeszcze działanie samego esfq bo strasznie mnie ciekawiło
ale nie mogę skompilować iproute2 (nawet z binarek ze slackware). Ale o
tym napiszę w następnym temacie. Bo to też fajny problemik!

Cześć!