[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: htb i perturb

From: Przemysław Śmiały <xtc_malpka_lancaster.one.pl>
Date: Sat Dec 04 2004 - 14:33:26 CET

> Przemku a podaj powód dla którego zmieniłeś jądro. Ostatnio rozmawiałem
> z bardzo starym doświadczonym administratorem , powiedział mi jedno
> fajne zdanie "jak działa to nie naprawiaj" hehehehhe.... to podobno
> niemiecka zasada. Pozdrawiam

Zmieniłem jajko bo chciałem dokompilować esfq, ip2p itd a ponieważ po
padzie dysku już nie miałem zarchiwizowanego 2.4.25 więc ściągnąłem
nowsze, chyba logiczne:).
BTW: z calym szacunkiem dla starego admina, chylę czoła przed wielką
wiedzą, ale "jak się nie przewrócisz - to się nie nauczysz" :)
>"jak działa to nie naprawiaj"
Owszem nie naprawiam lecz poprawiam. Jak by wyglądał linux gdyby go cały
czas nie poprawiano? (podpowiem: jak Win***?):)
Pozdrawiam!