[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

RE: userzy+ proxy

From: Pijanowski, T <pijanowskit_malpka_bioton.pl>
Date: Mon Nov 29 2004 - 14:01:36 CET

-----Original Message-----
From: Sławomir Jach [mailto:cobico@lh.pl]
Sent: Sunday, November 28, 2004 10:53 PM
To: "Lista uzytkowników Slackware Linux."
Subject: Re: [slacklist] userzy+ proxy

Użytkownik SzAmO napisał:

>No to nic nie zadzialasz przy obecnej konfiguracji.. jest kilka
>rozwiazac.. ale to trzeba zmieniac..
>
>1. USERZY <--> HTB <--> internet
> ^

> PROXY

zastanawia mnie ten schemat czy z tego wynika ze proxy to osobna maszyna czy
HTB i SQUID to jedno ?
Jest jeden sprawdzony patent z tym ze nie wiem jak proxy to obsługuje czyli
na proxym 3 interfejsy 2 lan (z cięciem i bez) i 1 inet no inet teraz się
głowie zapytanie lecie do www trafia na kompaz HTb teN wysyła z okreslona w
HTB przepustowością dla usera na proxy tu no Właśnie czy tak nie wiem ale
proxy sprawdza ze ma to w cache i wysyła przez interfejs bez ciecia z tym ze
cholera nei wiem czy to proxy decyduje ze ma wałsnie przez to wysłac czy jak
to ma byc moze jakies sugestie , CZY JAK wspomniał szamo oddzielny ruting na
kompie z HTB do proxego ale jak ?? ;-) i co i czy nie starci sie kontroli