[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: userzy+ proxy

From: SzAmO <szamo_malpka_pf.pl>
Date: Sun Nov 28 2004 - 23:17:34 CET

Dnia 23:07:20--28.11.2004 , Sławomir Jach napisal(a):
> hmmm..... no nie bardzo to rozumiem, napisz coś więcej

poprzez ip route tworzysz tablice routingu w ktorej tworzysz wpis: ze aby
sie dostac do bramy domyslej... ma sie laczyc z konkretnego ipa (opcja
src). poprostu wskazujesz mu.. z ktorego ipa ma sie laczyc z netem..

za pomoca ip rule ustawiasz regulke.. taka ze jezeli dport=80 to ma uzyc
tablicy routingu stworzonej przez Ciebie..

i to na tyle..

P.S.
to takie moje rozwazania teoretyczne nie spr. w praktyce..
tzn. akcje z poleceniem IP dzialaja na 100%.. tylko nie wiem jak sie squid
w tym wszystkim zachowa..

czym ustawiasz drugi adres na sieciowce?

SzAmO

--
born to be root..