[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

userzy+ proxy

From: Sławomir Jach <cobico_malpka_lh.pl>
Date: Sun Nov 28 2004 - 21:51:31 CET

Cześć. Problem dotyczy serwera proxy którego postawiłem w sieci lokalnej
. Wszystko działa dobrze a nawet bardzo dobrze ! więc w czym problem ?
hodzi o to że userzy mają abonamenty na prędkości 120kbps i 0,5mbps .
Na routerze działa HTB i jest ok . Po uruchomieniu proxy okazało się że
ludziki ściągają dane z maxymalną prędkością , czyli dokładnie taką jaką
ma przydzielone proxy :) kiedy ktoś kliknie w przeglądarce by pobrać
jakiś plik to idzie na maxa heheehe... chciałem ograniczyć prędkości na
serwerze proxy ale to chyba mija się z celem, ponad to chdzi tam www i
poczta jescze. Moze ktoś coś wymyśli ? nie chciał bym wyłączać squida .
Pozdrawiam